Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMašková, Lucie
dc.contributor.authorŠímová, Nikola
dc.date.accessioned2025-03-06T08:56:35Z
dc.date.available2025-03-06T08:56:35Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46806
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na aktivizační metody a didaktické hry na hodinách hudební výchovy v 1. a 2. třídě ZŠ. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje problematice hudebnosti a její diagnostice u žáků mladšího školního věku; dále jsou zde probrány očekávané výstupy v předmětu hudební výchova. Teoretická část se také věnuje aktivizačním výukovým metodám. V praktické části jsou prezentovány didaktické hry rozvíjející dané schopnosti a dovednosti, které si žák osvojuje v hudebních počátcích. Tyto didaktické hry jsou vyzkoušeny v hodinách hudební výchovy na ZUŠ a také na ZŠ. Funkčnost her je následně analyzována pomocí dotazníkového šetření.cze
dc.format58 s. (70 316 znaků)
dc.format58 s. (70 316 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka hudební výchovycze
dc.subjecthudební výchova v 1. a 2. třídě ZŠcze
dc.subjectčinnost v hudební výchověcze
dc.subjectdidaktické hry v hudební výchověcze
dc.subjectaktivizační metody v hudební výchověcze
dc.subjectteaching music educationeng
dc.subjectmusic education in the 1st and 2nd grade of primary schooleng
dc.subjectactivities in music educationeng
dc.subjectdidactic games in music educationeng
dc.subjectactivation methods in music educationeng
dc.titleDidaktické hry ve výuce hudební výchovy v 1. a 2. třídě ZŠcze
dc.title.alternativeDidactic Games in Music Education in the 1st and 2nd Year of Elementary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag67351
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on activation methods and didactic games in music lessons in the 1st and 2nd grade of primary school. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical chapters discuss the issue of musical appreciation and its diagnosis in younger school-age; furthermore in the the theoretical part are discussed the expected outcomes of music education. The theoretical part also deals with activation teaching methods. The practical part presents didactic games developing the abilities and skills that the student acquires in the musical beginnings. These didactic games were tested in music lessons at elementary art school and elementary school. The functionality of games is then analysed using a questionnaire survey.eng
dc.date.accepted2022-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineHVan-ČJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam