Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRyplová, Renata
dc.contributor.authorBrčáková, Tereza
dc.date.accessioned2025-03-06T08:56:37Z
dc.date.available2025-03-06T08:56:37Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46813
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo zjistit, zda využití moderního experimentu využívajícího badatelsky orientovaný přístup k výuce a měření s pomocí moderního měřícího přístroje, kterým bylo optické čidlo pro měření rozpuštěného kyslíku a pH ve vodě vede ke zlepšení žákovského porozumění tématu fotosyntéza. Sledován byl také vliv využití tohoto experimentu na atraktivitu výuky přírodopisu a odstranění žákovských miskoncepcí. Výzkum byl prováděn formou pretest a posttest. Ze získaných statisticky vyhodnocených dat lze usuzovat, že moderní experiment se spojením s badatelsky orientovaným vyučováním může mít kladný vliv na žákovské porozumění tématu.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFotosyntézacze
dc.subjectmiskoncepcecze
dc.subjectbadatelsky orientovaná přírodovědná výukacze
dc.subjectmoderní metody výukycze
dc.subjectinovace výukycze
dc.subjectPhotosynthesiseng
dc.subjectmisconceptioneng
dc.subjectinquiry-based science educationeng
dc.subjectmodern teaching methodseng
dc.subjectinnovations in teachingeng
dc.titleModerní experiment jako cesta k inovaci a odstranění miskoncepcí ve výuce fotosyntézy na základních školáchcze
dc.title.alternativeModern experiment as a way of innovation and removal of misconceptions in teaching photosynthesis at basic schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag68941
dc.description.abstract-translatedThe aim of my thesis is to validate a modern experiment using a inquiry-based education to teaching using a modern measuring instrument, which was an optical sensor for measuring dissolved oxygen in water. My thesis presents the results of the influence of the students' practical activities during the teaching on the students' understanding of the topic. It also brings verification whether this approach to teaching using a modern experiment has an impact on the attractiveness of science teaching and is able to remove pupils' misconceptions. Data were collected in the form of pretest and posttest. From the obtained statistically evaluated data, it can be concluded that modern experiment combined with inquiry-based education can have a positive effect on students' understanding of the topic.eng
dc.date.accepted2022-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřn-Chncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovák, Matěj


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam