Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorFenclová, Lenka
dc.date.accessioned2025-03-06T08:56:38Z
dc.date.available2025-03-06T08:56:38Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46814
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem technických památek regionu a jejich využití ve výuce na 1. stupni ZŠ. V teoretické části se zabývám čtyřmi hlavními oblastmi. První oblast je věnována charakteristice dítěte mladšího školního věku. Druhá oblast se zabývá stručným popisem primární technické gramotnosti, jejími cíli, pojetím a složkami. Třetí oblast stručně popisuje technické oblasti v RVP ZV. Čtvrtá a závěrečná oblast se zabývá charakteristikou vybraných objektů místa bydliště žáka pro uplatnění v technické výuce na 1. stupni ZŠ. Praktická část obsahuje tři přípravy na hodinu a dvě přípravy, které byly realizovány. Vytvořené a ověřené přípravy jsou určeny pro žáky od druhého do pátého ročníku základních škol. Obsahem praktické části jsou pracovní listy a reflexe z hodin.cze
dc.format63 s. (64 680 znaků)
dc.format63 s. (64 680 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjecttechnická výchovacze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectČlověk a svět prácecze
dc.subjectexkurzecze
dc.subjecttechnické památkycze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjecteducationeng
dc.subjecttechnical educationeng
dc.subjectCurriculum for Primary Educationeng
dc.subjectHuman and the World of Workeng
dc.subjectexcursionseng
dc.subjecttechnical monumentseng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.titleTechnické památky regionu a jejich využití ve výuce na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe Technical Monuments in Region And How to Use Them in Primary School Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag69298
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis describes the topic of technical monuments of the region and their use in teaching at the primary school. In the theoretical part, I deal with four main areas. The first area is devoted to the characteristics of the child of younger school age. The second area deals with primary technical literacy, its goals, concepts and components. The third area gives a brief description of the technical areas in the RVP ZV. The fourth and final area deals with the characteristics of selected objects of the pupil's place of residence for application in technical education at the primary school. The practical part contains three lesson preparations and two preparations that have been implemented. The developed and verified preparations are intended for pupils from the second to the fifth year of primary school. The practical part contains worksheets and reflections from the lessons.eng
dc.date.accepted2022-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVeselý, Bedřich


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam