Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorHonyszová, Tereza
dc.date.accessioned2025-03-06T09:04:51Z
dc.date.available2025-03-06T09:04:51Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/47118
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Minipivovaru U Stočesů. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů ohledně pivovarnictví a základní informace o minipivovarech. Dále jsou zde popsány jednotlivé složky marketingového mixu 4P a další možné koncepce marketingového mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice Minipivovaru U Stočesů a analýzou jeho marketingového mixu. Cílem práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu 4P, porovnat s ostatními minipivovary a navrhnout změny do budoucna, které by vedly ke zlepšení.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mix 4Pcze
dc.subjectpivovarnictvícze
dc.subjectminipivovarycze
dc.subjectmarketingeng
dc.subject4P marketing mixeng
dc.subjectbrewingeng
dc.subjectminibrewerieseng
dc.titleMarketingový mix vybraného minipivovarucze
dc.title.alternativeMarketing mix of a selected minibreweryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64938
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix of Minibrewery U Stočesů. The work is divided into two parts - the theoretical and the practical part. In the theoretical part are knowledge from literary sources about brewing and basic information about the minibrewing industry are processed. It also describes the individually components of the 4P marketing mix and other possible marketing mix concepts. The practical part describes the introduction and characteristics of minibrewery U Stočesů and the analysis of its marketing mix. The aim of the work is to evaluate the individual components of the 4P marketing mix, compare with other minibreweries and propose changes for the future that would lead to improvements.eng
dc.date.accepted2022-06-08
dc.description.departmentFakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Fakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam