Analýza využití regionální značky vybraných producentů v oblasti Šumava
Abstrakt
Tato bakalářská práce pojednává o regionální značce, konkrétně o značce Šumava - originální produkt(R). Práce hodnotí její využití v šumavském regionu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Nikrmajerová, Monika (Jihočeská univerzita, 2010)Předmětem bakalářské práce je vyhodnotit využití regionálního značení výrobků. Úvodní část se zabývá regionálním značením po celé České republice. Další část obsahuje informace o regionální značce Šumava - originální ... -
Preference atributů naučných stezek v NP a CHKO Šumava
Štolková, Petra (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem diplomové práce je návrh a vypracování projektu optimalizace naučných stezek ve vybrané oblasti Národního parku a Chráněné krajinné oblasti Šumava. V rámci diplomové práce je navržen nový produkt cestovního ruchu, ... -
Analýza služeb cestovního ruchu na Lipensku
Štěrbová, Kristina (Jihočeská univerzita, 2008)Práce byla zaměřená na mikroregion Lipensko, ve kterém byla provedena analýza služeb týkajících se cestovního ruchu. Do služeb bylo zahrnuto ubytování, stravování, služby infrastrukturní, dále pro cyklisty, lyžaře, motoristy, ...