Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Abstrakt
Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které je závislé na věku spotřebitelů. Mladší generace má takto označené produkty více v povědomí, ale nekupuje je v takové míře, jako ta starší. Dále se snaží poukázat také na to, že spotřebitelé nejsou dostatečně informováni o Fair Trade a o tom, co je jeho cílem. Proto výrobky nekupují v takové míře. Poskytuje současně i údaj o tom, že výrobky Fair Trade jsou nakupovány nejvíce kvůli pomoci druhým lidem. Řeší však i otázky typu: "Jaké výrobky se nejčastěji kupují?", "Kde jsou výrobky nejvíce kupovány?" či "Jsou s nimi spotřebitelé spokojeni?". Nakonec se zabývá návrhy na zlepšení současného stavu, který v České republice panuje.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Představení fair trade a povědomí jihočeské veřejnosti o tomto globálním tématu
Bestrejková, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)Bakalářská práce se zabývá představením problematiky fair trade ve světě a v České republice. Nejprve je v práci představen samotný fair trade, jeho vývoj a propojení s lidskými právy. Následně se práce zabývá představením ... -
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Hanzalová, Dana (Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v ... -
Sportovně-regenerační zařízení a jejich význam pro cestovní ruch
Jounová, Nikol (Jihočeská univerzita, 2009)Hlavním cílem bakalářské práce bylo analyzovat provoz sportovních zařízení a jejich vliv na cestovní ruch v Českých Budějovicích. V práci byla provedena situační analýza Jihočeského kraje, regionu Českobudějovicko a města ...