Útočná reklama v politickém marketingu
Abstrakt
Tato bakalářská práce analyzuje a shrnuje využívání útočné (negativní) politické reklamy v České republice v roce 2009. Druhá polovina práce je zaměřena na zjištění a analyzování postojů českých potenciálních voličů k negativní politické reklamě.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Reklama z etického pohledu
Sojková, Eva (Jihočeská univerzita, 2008)Práce se zabývá reklamou z etického pohledu. Informuje o etické regulaci reklamy v České republice a zároveň poukazuje na její provázanost s regulací právní. Přibližuje činnost Rady pro reklamu, první východoevropské ... -
Návrh a realizace reklamní kampaně
Rychlá, Marie (Jihočeská univerzita, 2008)Bakalářská práce obsahuje návrh a realizaci reklamní kampaně, včetně zaúčtování nákladových položek. Reklamní kampaň je vytvořená pro vybraný produkt firmy. Reklamní kampaň je naplánovaná pomocí letáku a reklamy na Internetu. -
Problematika reklamy v podnikání a hospodářská soutěž v rámci EU.
Kupsová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této práce je soustředit poznatky z oblasti problematiky reklamy v podnikání a hospodářské soutěže v rámci EU. Práce je zaměřena na reklamu jako takovou. Popisuje pojem reklamy, její historii, funkce, cíle{&x2026;}atd. ...