Ceny a cenová politika v maloobchodě
Abstrakt
Cílem této práce bylo určit způsoby cenotvorby, které obchodníci využívají a identifikovat faktory, které proces stanovení cen ovlivňují. Tyto faktory lze rozdělit na vnitřní a vnější. V druhé části práce byly analyzovány závislosti mezi spotřebitelskými cenami a cenami výrobců. Uvedené výsledky ukazují, že maloobchodníci ceny výrobců nepodceňují a při vlastní cenotvorbě jim přikládají velkou důležitost.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza cenového vývoje mléka ve vybraných státech EU
Křemenová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012)Cílem práce je popsat a zhodnotit cenový vývoj mléka a mléčných výrobků ve vybraných státech Evropské unie ve zvoleném období (tj. 2001 - 2010). V první části práce jsou teoretické poznatky k cenové tvorbě. V praktické ... -
Ceny v maloobchodě
Čapek, David (Jihočeská univerzita, 2014)Tématem bakalářské práce jsou ceny v maloobchodě. Cílem je analýza vývoje spotřebitelských cen v České republice z hlediska vývoje v čase a pro různé skupiny zboží. V této práci je shrnut teoretický základ o maloobchodu, ... -
Posouzení cenového vývoje mléka ve vybraných státech EU
Bicková, Miroslava (Jihočeská univerzita, 2015)Cílem této diplomové práce bylo popsat a zhodnotit vývoj ceny mléka ve vybraných zemích Evropské unie a v České republice. V teoretické části je popsána definice ceny, tvorba cen, dělení cen, faktory ovlivňující spotřebu ...