Fair Trade obchodování - komoditní analýza
Abstrakt
Stále více lidí se v současné době snaží zapojit k ochraně životního prostředí a sociální pomoci potřebným. Jedním ze způsobů je zakoupit výrobky s označením Fair Trade. Tato práce definuje distributory a prodejní místa Fair Trade v České republice. Dále obsahuje analýzu komoditní struktury nabídky v rámci obchodních řetězců, specializovaných prodejen zdravé výživy a Fair Trade a internetových obchodů. Práce vychází z dotazníkového šetření a porovnávání nabídek jednotlivých subjektů.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Představení fair trade a povědomí jihočeské veřejnosti o tomto globálním tématu
Bestrejková, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)Bakalářská práce se zabývá představením problematiky fair trade ve světě a v České republice. Nejprve je v práci představen samotný fair trade, jeho vývoj a propojení s lidskými právy. Následně se práce zabývá představením ... -
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Jandová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2010)Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které ... -
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
Hanzalová, Dana (Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v ...