Ochrana spotřebitele velkých českých cestovních kanceláří na trhu cestovního ruchu
Abstrakt
V diplomové práci se zaměřím na zhodnocení současné situace v oblasti ochrany spotřebitele ve velkých cestovních kancelářích a na základě analýzy trhu cestovního ruchu a průzkumu u zákazníků zhodnotím současné trendy ochrany spotřebitele a navrhnu vhodná opatření. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit současnou ochranu spotřebitele z hlediska velkých cestovních kanceláří. Jestli jsou cestovní kanceláře jako poskytovatelé služeb cestovního ruchu také poskytovatelé ochrany pro spotřebitele. Zda postupují ve všech krocích nabídky a prodeje zájezdu v souladu se zákonnou úpravou této problematiky.
Nedílnou součástí je analýza trhu cestovního ruchu a průzkumu u zákazníků a zhodnocení současných trendů ochrany spotřebitele a navrhnutí vhodných opatření v této oblasti.
Jedním z cílů je také zhodnocení zavedení ITQ Kodexu v praxi a jeho zhodnocení po roce fungování na českém trhu a s tím i související uplatňování reklamací v CK FISCHER.