Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorOndřejová, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-22T12:39:50Z
dc.date.available2021-11-22T12:39:50Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4940
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla analýza aktuální podpory exportu v České republice. Byly uvedeny jednotlivé nástroje podpory exportu a organizace, které jsou v České republice součástí proexportní strategie. Získaný přehled byl následně základem pro praktickou část diplomové práce, ve které byly jednotlivé nástroje aplikovány do prostředí konkrétního podniku. Sledovaný podnik patří do kategorie malých a středních podniků. Dílčím cílem diplomové práce bylo tedy zhodnocení, zda podpora exportu v rámci České republiky je vhodná i pro malé a střední podniky a na základě situační analýzy podat doporučení pro sledovaný podnik, které nástroje podpory exportu by mohl při svých exportních aktivitách využít. V dotazníkovém šetření byly osloveny společnosti, které podnikají ve stejném oboru jako sledovaná firma, zda při svých exportních aktivitách využívají některou z forem podpory exportucze
dc.format71 s, 2 s, obr. příloh
dc.format71 s, 2 s, obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezinárodní obchodcze
dc.subjectpodpora exportucze
dc.subjectexportní strategiecze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectinternational tradeeng
dc.subjectsupport of exportseng
dc.subjectexport strategieseng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.titlePodpora exportu v České republicecze
dc.title.alternativeSupport of export in Czech republiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag14848
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to analyze the current export support in the Czech Republic. It has been given various export promotion instruments and organizations that are part of the Czech Republic, pro-export strategy. Gain insight was subsequently the basis for the practical part, in which individual instruments were applied to a specific enterprise environments. Pursued by the firm belongs to the category of SMEs. Sub-goal of the thesis was then assess whether the export promotion in the Czech Republic is also suitable for small and medium-sized enterprises and on the basis of situational analysis, make recommendations for the observed enterprise, the export promotion instruments might in their export activities to use. In the survey were contacted by companies that operate in the same area as the company pursued whether their export activities to utilize any form of support for exportseng
dc.date.accepted2010-06-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam