Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorDalíková, Pavlína
dc.date.accessioned2021-11-22T12:39:53Z
dc.date.available2021-11-22T12:39:53Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4945
dc.description.abstractUdržitelná spotřeba, uspokojující jak potřeby současných, tak i budoucích generací, je od roku 1992 takřka všedním pojmem, avšak nakolik se její principy staly součástí našeho životního stylu, zůstává otázkou. V této diplomové práci se zabývám právě touto problematikou. Chování spotřebitelů ovlivňuje celá řada vnějších i vnitřních faktorů, jedním z významných jsou obchodníci resp. jejich praktiky ovlivňující naše spotřební chování. Analyzovaná společnost Tesco Stores ČR, a. s. jde příkladem v souvislosti s udržitelným rozvojem (spotřebou). Jako další posun společnosti v tomto směru v závěru práce navrhuji strategii rozšiřující zavedení věrnostního systému Tesco Clubcard o tzv. zelené body. Ta na jedné straně odměnami podpoří udržitelnou spotřebu zákazníků a zároveň dojde k podpoře dobré image společnosti, rozšíření zákaznické základny i zvýšení tržeb z této kategorie.cze
dc.format105 s., 6 s. příloha
dc.format105 s., 6 s. příloha
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectudržitelný rozvojcze
dc.subjectudržitelná spotřebacze
dc.subjectprodukty udržitelné spotřebycze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectspolečenská odpovědnostcze
dc.subjectzelené strategiecze
dc.subjectsustainable developmenteng
dc.subjectsustainable consumptioneng
dc.subjectproducts of sustainable consumptioneng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectcorporate responsibilityeng
dc.subjectgreen strategieseng
dc.titlePostoje spotřebitelů k problematice udržitelné spotřebycze
dc.title.alternativeConsumers' attitudes to sustainable consumption issueeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag14861
dc.description.abstract-translatedSustainable consumption represents consumption considerate to the needs of current and future generations. This term is quite usual since 1992 but the question is how much we have involved main principles of the sustainable consumption to our lifestyles. This thesis deals with this issue. The consumer behavior is affected by numerous external and internal factors. Traders respectively their practices are one of the major factors which involve our consumer behavior. The analyzed corporation Tesco Stores ČR, a. s. is good example in context of sustainable development (consumption). As an another step to this sustainable development (consumption) I present a strategy connected with extension of loyalty system Tesco Clubcard by green points. This can support on the one hand the sustainable consumption and on the other hand the promotion of good image of the corporation, expanding the customer base and increasing sales in this category.eng
dc.date.accepted2010-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam