Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorTalířová, Stanislava
dc.date.accessioned2021-11-22T12:39:58Z
dc.date.available2021-11-22T12:39:58Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4952
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat proces kupního rozhodování turistů v regionu Český Krumlov. Na základě jejich preferencí navrhnout opatření pro maloobchodní jednotku Renata zkoumanou v druhé části diplomové práce. Sběr primárních dat byl proveden metodou dotazníkového šetření, které bylo rozděleno do dvou částí. První dotazníkové šetření analyzovalo kupní chování vzorku turistů Českého Krumlova a druhé analyzovalo kupní chování vzorku zákazníků maloobchodní jednotky Renata v Českém Krumlově.cze
dc.format102 s., 28 s. obr. příloh.
dc.format102 s., 28 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectspotřebitelský výzkumcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectconsumer researcheng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.titleAnalýza kupního chování turistů v Českém Krumlověcze
dc.title.alternativeAnalysis of purchasing behaviour of tourists in Český Krumloveng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag14901
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this diploma thesis is to analyze the process of purchasing decisions of tourist’s visiting the region of Český Krumlov and based on their preferences, to suggest suitable measures for the retail unit Renata, which I´ve done a research about in the second part of this thesis. Collection of primary data is done by using a questionnaire survey, which is divided into two parts. The first part of the research analyzes the purchasing behavior of a sample of tourist’s visiting Český Krumlov. The second part of the research analyzes the purchasing behavior of a sample of customers of the retail unit Renata in the Český Krumlov.eng
dc.date.accepted2010-06-18
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam