Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorUrbánková, Eva
dc.date.accessioned2021-11-22T12:40:00Z
dc.date.available2021-11-22T12:40:00Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4954
dc.description.abstractNa závěr bych chtěla shrnout to, co je patrno z výsledků mé vlastní práce, a to, že činnost SOS, SIC je opravdu některým spotřebitelům velmi vzdálená, může to být způsobeno např. tím, že je využíváno pouze některých marketingových nástrojů, které někdy ne příliš dostatečně informují. Proto byly navrhnuty některé další možnosti, jak využít marketingové nástroje a dostat se tak více do podvědomí spotřebitelů.cze
dc.format84 s., 1s.
dc.format84 s., 1s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnestátní nezisková organizace z hlediska ochrany spotřebitelecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectspotřebitelécze
dc.subjectnon-state and non-profit organization in the area of protection consumereng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectmarketing instrumentseng
dc.subjectconsumers.eng
dc.titleMarketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeMarketing communication of non-state and non-profit organisations in the area of consumer protectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag14932
dc.description.abstract-translatedFinally I would like to summarize what is evidenced by the results of my work. In case that the activity of SOS, SIC is for some of the consumers really distant can be caused by e.g. that is used only some of the marketing instruments which do not adequately inform. For this reason were suggested some of other possibilities, how to use the marketing instruments and with this to get into the subconscious of the consumers.eng
dc.date.accepted2010-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam