Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorŠerpán, Adam
dc.date.accessioned2021-11-22T12:40:20Z
dc.date.available2021-11-22T12:40:20Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4978
dc.description.abstractDiplomová práce analyzuje strukturu návštěvníků předních českých multižánrových hudebních festivalů a v návaznosti na toto řeší problémy spojené s komunikačním mixem konkrétního festivalu a další dílčí problémy spojené se samotným marketingovým mixem festivalu. Vedlejším cílem práce je návrh realizace multižánrového hudebního festivalu v Českých Budějovicích. Pro práci je zásadní, že hudební festivaly jsou zde chápány jako produkt cestovního ruchu - služba - nehmotný produkt, a proto je zde kladen apel na maximálně efektivní komunikaci se zákazníkem - návštěvníkem.cze
dc.format85 s., 2 s. obr. příloh
dc.format85 s., 2 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudební festivalcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectkulturní cestovní ruchcze
dc.subjectprodukt cestovního ruchucze
dc.subjectpropagace hudebního festivalucze
dc.subjectrealizace hudebního festivalucze
dc.subjectstruktura návštěvníků hudebních festivalůcze
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectcultural tourismeng
dc.subjectmulti-genre music festivaleng
dc.subjectmusic festivals' visitors structureeng
dc.subjectproduct of tourismeng
dc.subjectrealization of music festivaleng
dc.titleAnalýza struktury návštěvníků hudebních festivalů a návrh nového projektucze
dc.title.alternativeThe analysis of the structure of music festivals´ visitors and new festival projecteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15001
dc.description.abstract-translatedThe master thesis analyzes the structure of multi-genre music festivals´ visitors and on the base of this analysis, a part of marketing mix of concrete festival is proposed to be modified. This modification is primarily focused on communication mix. Music festivals are the product of tourism. This is one of the essential ideas of this master thesis. Festival is a service - nonmaterial product, so there must be reached the maximal efectivaty of the communication with the music festival customer - visitor. The secondary goal of the master thesis is proposal of the realizatoion of multi-genre music festival in České Budějovice. This goal is almost achieved, when local authority has expressed the agreement with this project.eng
dc.date.accepted2010-06-17
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam