Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorJavůrková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-22T12:40:31Z
dc.date.available2021-11-22T12:40:31Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4990
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo popsat a zhodnotit marketingovou komunikaci OC Futurum Kolín a zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace jsou používány. K tomuto účelu byly charakterizovány obecné informace týkající se centra, které následoval popis jeho komunikačního mixu. V rámci práce byl také proveden marketingový výzkum zaměřený na identifikaci typického zákazníka OC Futurum Kolín jako výchozí bod pro efektivní marketingovou komunikaci. Na základě zjištěných výsledků byly navrženy nové nástroje marketingové komunikace, které vhodně doplní již stávající.cze
dc.format76 s., 13 s. obr. příloh
dc.format76 s., 13 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleMarketingová komunikace OC Futurum Kolíncze
dc.title.alternativeMarketing communication of shopping center Futurum Kolíneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15048
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this graduation theses was to describe and evaluate the marketing communication of shopping center Futurum Kolín and find out what type of marketing communication tools is used. After characteristic of the center followed by description of the communication mix. In the theses was realized marketing research to identify the typical customer of SC Futurum Kolín as a starting point for effective marketing communication. Based on the results were designed new tools of marketing communication that complement the already existing.eng
dc.date.accepted2010-06-17
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam