Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHlaváčková, Hana
dc.contributor.authorPešová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:40:37Z
dc.date.available2021-11-22T12:40:37Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4996
dc.description.abstractHlavní cílem této diplomové práce bylo provést analýzu darů, reklamních předmětů a nákladů na reprezentaci z účetního a daňového pohledu. Dále řešit účetní a daňové případy na konkrétních případech z praxe a na závěr zhodnotit legislativní úpravu v této oblasti.cze
dc.format83 s., 10 s. příloh
dc.format83 s., 10 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDarycze
dc.subjectreklamní předmětycze
dc.subjectnáklady na reprezentacicze
dc.subjectúčetnictvícze
dc.subjectdaňový systém.cze
dc.subjectGiftseng
dc.subjectpromotional itemseng
dc.subjectexpenseseng
dc.subjectaccountingeng
dc.subjecttax system.eng
dc.titleDary, reklamní předměty a náklady na reprezentaci v účetnictví a daňovém systému ČRcze
dc.title.alternativeGifts, promotional items and the costs of representation in the accounting and tax system of the Czech Republiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15112
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this thesis was to analyze the gifts, promotional items and representation expenses of the accounting and tax perspective. Further to address the accounting and tax cases to specific cases of practice and finally the evaluation of the legislative action in this area.eng
dc.date.accepted2010-06-17
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam