Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorŠtrbáňová, Andrea
dc.date.accessioned2021-11-22T12:40:38Z
dc.date.available2021-11-22T12:40:38Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4997
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zanalyzovat formy financování neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele. Nejdříve jsem charakterizovala základní pojmy, které se týkají problematiky ochrany spotřebitele, právní úpravy ochrany spotřebitele, pojem nestátní neziskové organizace, financování neziskových organizací a rozdělování dotačních prostředků mezi tyto organizace. V praktické části se zabývám vlastním návrhem řešení pro spotřebitelskou organizaci, která se snaží zvýšit členskou základnu jak z finančních důvodů, tak i z důvodu plnění účelu, na který byla organizace založena. Navrhla jsem multimediální kampaň, díky které se organizace dostává i do povědomosti široké veřejnosti, tzn. že lidé budou znát lépe svá spotřebitelská práva, začnou se o svá práva hlásit a také se účinněji bránit proti nepoctivým prodejcům, zkrátka budou znát své možnosti.cze
dc.format93
dc.format93
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleFinancování neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeFunding of non-profit organizations in the area of consumer protectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15120
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to analyze the forms of funding of non-profit organizations in the field of consumer protection. I first characterize the basic concepts related to issues of consumer protection, consumer protection legislation, the concept of non-governmental organizations, financing of non-profit organizations and funding allocation of grant funds among these organizations. The practical part deals with their own design solutions for the consumer organization that seeks to increase the membership on both financial reasons and also because of fulfillment of the purpose for which the organization was founded. I propose a multimedia campaign, thanks to which the organization gets into awareness the general public, ie. that people will better know their consumer rights, they will begin to report on their rights and to effectively defend against dishonest sellers, they just know their options.eng
dc.date.accepted2010-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam