Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorMatušová, Dita
dc.date.accessioned2021-11-22T12:40:59Z
dc.date.available2021-11-22T12:40:59Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5018
dc.description.abstractMalé a střední podniky patří bezesporu k důležitým článkům ve správně fungující ekonomice. V dnešní době jsou podnikatelé velmi ovlivněni hospodářskou krizí, jsou nuceni přehodnotit finanční záležitosti podniku tak, aby i v tak obtížné době se na trhu nejen udrželi, dosahovali zisku, ale také třeba zkusili expandovat a rozšířit si tak možnosti jak dosáhnout požadovaného zisku. Proto je pro ně důležité i rozhodování o využívání bankovních služeb a výběr bankovní instituce. Špatně zvolený typ bankovního produktu, potažmo banky může podnikatele velmi finančně zatížit, přičemž jim nepřinese to, co od produktu původně očekávali. Cílem diplomové práce je odhalit příležitosti Poštovní spořitelny na bankovním trhu a využít je pro získání nových klientů z řad malých a středních podnikatelů pro regionální finanční centrum Poštovní spořitelny v Českých Budějovicích. Na základě poznatků z dotazníkového šetření a analýzy prostředí společnosti budeme v práci analyzovat produkty Regionálního finančního centra Poštovní spořitelny pro malé a střední podniky. Nedílnou součástí bude analýza povědomí a zájmu podniků o produkty nabízených Regionálním finančním centrem a zmapování situace na trhu malých a středních podnikatelů, počet, složení a jejich rozložení v Jižních Čechách, především v českobudějovickém regionu. Analýza i dotazníkové šetření potvrdili hypotézu, která předpokládala, že malí a střední podnikatelé nemají příliš velké povědomí o službách Poštovní spořitelny, a proto jich nevyužívají. Řešením je tedy určení konkrétního komunikačního mixu s malými a středními podnikateli. Řešení a skladbu mixu není jednoduché sestavit vzhledem k přidělenému regionálnímu marketingovému rozpočtu, ze kterého nelze financovat jen mediální kampaně určené MSP. Rozhodnutí o konečné skladbě komunikačního mixu náleží regionálnímu řediteli. Poštovní spořitelna jistě využije spolupráci s Asociací malých a středních podnikatelů a živnostníků ČR, dále naváže spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou, využije prezentaci značky v regionálním tisku a určité podpory prodeje.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmalé a střední podnikycze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectRegionální finanční centrum Poštovní spořitelnycze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingový rozpočetcze
dc.subjectSmall and medium-sized businesseseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectQuestionnaireeng
dc.subjectThe Regional financial center of th Poštovní spořitelna bankeng
dc.subjectMarketing budgeteng
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.titleSpolupráce Regionálního finančního centra s malými a středními podnikycze
dc.title.alternativeCooperation of Region financial center with small and medium-sized businesseseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15299
dc.description.abstract-translatedSmall and medium sized businesses play an important part in functioning economy. Due to the current economy crisis, enterpreneurs have to reevaluate their ecomonic strategies in order not only to remain prosperous, but to try to expand as well. Therefore it is important for them to choose the right banking institution that can satisfy their needs. Poor selection of bank product could cause financial burden for the business and would not meet the original expectations. The aim of this dissertation is to identify the hidden potential of the regional financial centre of the Poštovní spořitelna Bank in Ceske Budejovice (PSB), in order to get new clients amongst small and medium sized businesses. First, based on the findings in the questionnaire and business environment analysis, this dissertation will try to analyze certain PSB products for small and medium sized businesses. Secondly, to analyze the interest and demand of the businesses, their number and layout in South Bohemia, especially in Ceske Budejovice region. The above mentioned questionnaire and business environment analysis confirmed that small and medium sized businesses are not much aware of the PSB’s products, and therefore the use of them is rather poor. The solution may be a certain way of closer communication with small and medium sized businesses. Building this type of communication is dependant on regional marketing budget and thus not easy, due to the limited resources. The final decision maker in this case is the regional bank director. The PSB will cooperate with Association of small and medium sized businesses as well as with the South Bohemian Economic Chamber, and also will advertise in regional press.eng
dc.date.accepted2010-06-17
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam