• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingová strategie podniku cestovního ruchu

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (957.6Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.7Kb)
    Posudek oponenta práce (166.0Kb)
    Průběh obhajoby práce (31.85Kb)
    Datum
    2010
    Autor
    Tošnarová, Kateřina
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která působí na českém trhu 16 let. Je to třetí největší cestovní kancelář s celostátní působností a kompletním portfoliem produktů zohledňující rozsah cílových destinací, typy zájezdů a cenové kategorie. Cílem mé práce bylo vypracovat marketingovou studii pro podnik v oblasti cestovního ruchu jako podklad pro strategický marketing. Prvním krokem k vypracování této diplomové práce bylo studium odborné literatury pro orientaci v části literární přehled. Pro naplnění cíle byly uskutečněny řízené rozhovory se zaměstnanci cestovní kanceláře pro osvojení problematiky CK, seznámení se s provozem a nabídkou CK. Následně byl vyhotoven dotazník, který sloužil pro dotazníkové šetření. Výsledky z dotazníkového šetření posloužily pro analýzu poskytovaných služeb a pro návrh nových služeb.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5041
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Diverzifikace výroby a strategie podniku 

      Amerová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern ...
    • Analýza konkurenceschopnosti společnosti OVb Allfinanz, a.s. 

      Homolková, Petra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem mé bakalářské práce je analyzovat danou pozici na trhu mnou vybraného podniku, navrhnout případná zlepšení jeho postavení na trhu a analyzovat jeho konkurenční prostředí. Vybrala jsem si společnost OVB Allfinanz, ...
    • Strategie učení 

      Fourová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV