Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorMazancová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-22T12:41:27Z
dc.date.available2021-11-22T12:41:27Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5042
dc.description.abstractZákladním cílem diplomové práce byla analýza využívání multikanálového retailingu hypermarketu Globus v Českých Budějovicích. Ten byl rozdělen dle Levyho a Weitze (2009) do tří základních kanálů - maloobchod, katalog a internet, které byly doplněny o některé složky komunikačního mixu. Následné návrhy na zlepšení stávající situace v této oblasti vycházely primárně z informací zjištěných na základě provedených případových studií jak samotného hypermarketu, tak také jeho nejvýznamnějšího konkurenta na tuzemském trhu, a jednoho velmi uznávaného retailera ze zahraničí. Dále byla provedena marketingová situační analýza hypermarketu Globus v Českých Budějovicích. Dílčí návrhy byly rozděleny dle jednotlivých kanálů. Vybraný návrh byl rovněž ekonomicky zhodnocen.cze
dc.format105 s., 9 s. obr. příloh
dc.format105 s., 9 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmultikanálový maloobchodcze
dc.subjectkatalogcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectobchodcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmultichannel retailingeng
dc.subjectcatalogueeng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectretail storeeng
dc.subjectcustomereng
dc.titleAnalýza využití multikanálového retailingu ve vybraném maloobchodním subjektucze
dc.title.alternativeAnalysis of the use of multichannel retailing in selected retail entityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag18411
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to analyze the use of multichannel retailing in Globus hypermarket in České Budějovice. Dispensation was done according to Levy and Weitz (2009) into three main channels - retail store, catalogue and the internet which were supplemented by some components of the communication mix. On the basis of the case studies and marketing situation analysis of Globus hypermarket in České Budějovice some measures were proposed to improve the competitive position of this company by the use of multichannel retailing. Partial proposals were devided by particular channels. One of them was also economically evaluate.eng
dc.date.accepted2010-06-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam