Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorFackenbergová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T12:41:30Z
dc.date.available2021-11-22T12:41:30Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-09-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5045
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma ,,Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti? je na jedné straně analyzovat vnímání značky veřejností, na druhé straně hodnocení značky vybranými zaměstnanci společnosti Vodafone Czech Republic a. s.. Výstupem bude porovnání zjištěných hodnot z pohledu zákazníka a společnosti, zhodnocení shody a navrţení zlepšení a změn.cze
dc.format70 s., 13 s. obr. příloh
dc.format70 s., 13 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectsémantický diferenciálcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand managementeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectquestionnaireseng
dc.subjectsemantic differentialeng
dc.titleVnímání a hodnocení značky vybrané společnosticze
dc.title.alternativePerception and evaluation of a chosen brandeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20437
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis was to analyze the perception of a selected brand and to evaluate from the perspective of the public and of company Vodafone Czech Republic a. s..eng
dc.date.accepted2010-10-18
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam