Online bankovnictví a spotřebitelé
Abstrakt
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zhodnotit využívání internetových bankovních účtů mezi spotřebiteli. Zjistit jejich pozitiva a negativa. Na základě analýzy a sběru dat formou online dotazování zhodnotit a navrhnout případná opatření pro zlepšení služeb v oblasti internetového bankovnictví.
Po nastudování řešené problematiky z odborných zdrojů jsem stanovil hlavní cíl práce a vymezil hypotézy práce.K sekundárním datům jsem dospěl studií uvedených literárních zdrojů a odborných výzkumů. Primární data jsem získal vlastním výzkumným šetřením.Výzkumné šetření hlavního výzkumu bylo prováděno pomocí online dotazování prostřednictvím internetu a osobním dotazováním na pobočce banky ČSOB. K hlavnímu výzkumu jsem provedl doplňující otázky, které byly položeny dotazovaným pouze na pobočce ČSOB v Českých Budějovicích. Zjištěné výsledky jsem zpracoval v tabulkách a grafech a zhodnotil současný stav v dané problematice. Na základě zjištěných dat jsem stanovil případná obecná doporučení pro banky a konkrétní doporučení pro pobočku ČSOB na Lannově třídě 3/11 v Českých Budějovicích. Významné doporučení pro pobočku ČSOB v Českých Budějovicích bylo ekonomicky zhodnoceno pro případ realizace. Svou práci jsem završil závěrem a zhodnocením. Ve kterém jsem shrnul získaná data a problematiku internetového bankovnictví, které jsem doložil přílohami.