Marketingový mix ve vybrané firmě
Abstrakt
Cílem bakalářské práce byla analýza marketingového mixu ve vybrané firmě - KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., a zhodnocení současného marketingového mixu v této společnosti a případně navržení změn u některých nástrojů. V teoretické části práce je nejprve charakterizován marketing obecně a poté je práce zaměřena na podrobné popsání marketingového mixu a všech jeho nástrojů - produktu (charakteristika a členění výrobků a služeb, značka, design, životní cyklus produktu, zavádění výrobků na trh), ceny (faktory ovlivňující výši ceny, způsoby stanovení ceny), distribuce (distribuční cesty, distribuční strategie) a propagace (komunikační model, reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej, direct marketing). V analytické části je pak stručný popis firmy, od historie až po současnost. Dále jsou zde zanalyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu, tak jak jsou v současné době ve společnosti aplikovány a návrhy na změny u některých nástrojů.