Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorKubíček, Roman
dc.date.accessioned2021-11-22T13:00:40Z
dc.date.available2021-11-22T13:00:40Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5349
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na vstup nového produktu zavedené společnosti na evropský trh a jeho další rozvoj. Cílem práce je vytvořit na základě marketingového výzkumu konkrétní marketingový mix pro mezinárodní působnost zvoleného podniku.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmanagementcze
dc.subjectreklamní kampaňcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmanagementeng
dc.subjectadvertising campaigneng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleVstup produktu na evropský trhcze
dc.title.alternativeProduct introduction on the European marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15301
dc.description.abstract-translatedThesis focuses on product introducing of well-established Czech company Karlovarské minerální vody, a.s. on the European market and their further development. The basic aim of this work is to create a concept of concrete marketing mix for international scope of KMV, a.s.eng
dc.date.accepted2011-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU a rozvoj venkovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDuda, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam