Význam podnikové kultury pro strategické řízení středně velkých podniků
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na stávající podnikové kultury ve vybraných podnicích. Jedná se o dva středně velké podniky zaměřené na výrobu piva a sladu. Hlavním cílem práce je zhodnotit úroveň stávající podnikové kultury obou sledovaných podniků. Na základě této analýzy je dílčím cílem posoudit a porovnat podnikové kultury vybraných podniků, dále nalézt nedostatky a navrhnout možná opatření. V práci je také popsán význam podnikové kultury pro strategické řízení podniku. Teoretická část práce shrnuje poznatky z oblasti podnikové kultury. Součástí práce je také charakteristika podniků. Analytická část je zpracována na základě metody dotazníkového šetření ve sledovaných podnicích, popisuje výběrový vzorek a zjištěné skutečnosti. Zaměstnanci nejsou spokojeni se získávanými zaměstnaneckými výhodami a s vnitropodnikovou komunikací. V závěrečné části jsou shrnuty závěry z dotazníkového šetření a navržena doporučení pro zlepšení zjištěných nedostatků.