Podpora příjezdového cestovního ruchu agenturou CzechTourism ve vybrané oblasti.
Abstrakt
Práce podrobně analyzuje činnost agentury CzechTourism, především pak její zahraniční zastoupení v Itálii. Práce se dále zaměřuje na analýzu trhu cestovního ruchu v Itálii a na nejvýznamější produkty cestovního ruchu, které jsou nabízeny agenturou CzechTourism italským účastníkům cestovního ruchu. Profil italského účastníka cestovního ruchu je analyzován z hlediska motivace či výdajů na cestování. Bylo provedeno terénní šetření na segmentu akademických pracovníků univerzity ve Florencii. V dotazníkovém šetření byl zkoumán vztah italských účastníků cestovního ruchu a České republiky jako významné středoevropské destinace cestovního ruchu. Na základě výsledků byla v závěru práce navrženě některá optimální řešení, která by vedla ke zlepšení stávající situace.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu na Písecku
Sázavská, Petra (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této diplomové práce na téma Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu na Písecku bylo zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu ve zvoleném území a na základě provedené analýzy navrhnout ... -
Možnosti strategického rozvoje destinace cestovního ruchu Hluboká nad Vltavou
Machová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem diplomové práce bylo zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu v destinaci Hluboká nad Vltavou. V rámci primárního potenciálu byly analyzovány přírodní a kulturně-historické předpoklady, ... -
Vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve zvoleném regionu: Sezimovo Ústí
Jircová, Michala (Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je stanovit vliv cestovního ruchu na místní rozvoj ve městě Sezimově Ústí. Provést analýzu nabídky a poptávky cestovního ruchu, vymezit multiplikátor cestovního ruchu pro danou oblast a dopady cestovního ...