Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorJohnová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-22T13:00:56Z
dc.date.available2021-11-22T13:00:56Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5386
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace Občanského sdružení spotřebitelů TEST a také z části Sdružení obrany spotřebitelů a Sdružení českých spotřebitelů. Potřebné informace jsou zjišťovány dotazníkovým šetřením, rozhovorem a také analýzou webových stránek organizace z pohledu obyčejného uživatele. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena opatření, jak stávající marketingovou komunikaci Občanského sdružení spotřebitelů TEST zlepšit.cze
dc.format134
dc.format134
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectneziskové organizacecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectnon-profit making organisationseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.titleMarketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeMarketing communication of non-state and non-profit organisations in the area of consumer protectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag18729
dc.description.abstract-translatedThis work is concerned with analysis of marketing communication tools used by the TEST Civic Association of Consumers and partially also the Association for Defence of Consumers and the Association of Czech Consumers. The necessary information was obtained using a questionnaire survey, interview and also analysis of the organisation?s website from the viewpoint of a normal user. Measures on how to improve existing marketing communication used by the TEST Civic Association of Consumers, are proposed on the basis of the established results.eng
dc.date.accepted2011-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam