Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorRešlová, Martina
dc.date.accessioned2021-11-22T13:01:05Z
dc.date.available2021-11-22T13:01:05Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5401
dc.description.abstractCílem diplomové práce je specifikace podnikové kultury vybraných firem v mezinárodním prostředí a jejich vzájemné porovnání. Pro zkoumání firemní kultury byly vybrány menší hotely, kdy jeden se nachází v České republice a druhý ve Španělsku. Dále byl vybrán mezinárodní hotelový řetězec, který má své zastoupení v obou zmíněných zemích. Pro zkoumání podnikové kultury byl použit dotazník VSM 94 a "Test barevně sémantického diferenciálu" (TBSD). Ze získaných výsledků bylo možné nalézt rozdíly v podnikové kultuře vybraných menších hotelů i článků hotelového řetězce a následně byla navrhnuta opatření vedoucí ke zlepšení pracovního prostředí v organizacích.cze
dc.format71
dc.format71
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectpracovní prostředícze
dc.subjectmezinárodní srovnánícze
dc.subjectcorporate cultureeng
dc.subjectwork placeeng
dc.subjectinternational environmenteng
dc.titlePodniková kultura vybraných firem v mezinárodním prostředícze
dc.title.alternativeCorporate culture of chosen companies in the international environmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag18835
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is to specify corporate culture of chosen companies in the international environment and its comparison. For investigation has been chosen small-sized hotels, when one of them is located in the Czech Republic and the second one in Spain. Then was chosen international hotel chain, which has offices in already mentioned countries. For investigation of corporate culture in chosen hotels two surveys were used The Values Survey Module 1994 (VSM 94) and "Color test of semantic differential" (TBSD). By obtained results it was possible to find some differences in corporate culture in small-sized hotels and then suggestion of advice for each of them was made. According to results of the international hotel chain survey it was suggested, how it is possible to make its corporate culture multinational.eng
dc.date.accepted2011-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam