Strategie podniku obchodních služeb
Abstrakt
Předmětem diplomové práce ? Strategie podniku obchodních služeb? je strategické rozhodnutí vybudování samostatného střediska, které bude poskytovat novou službu zaměřenou na vlastní rozvoz ?distribuci?.
Distribuce má uspokojovat odborné potřeby zákazníků dodávkami zboží objednané a připravované v dané pobočce velkoobchodního střediska a dodaného na jejich obchodní adresu. Cílem je vytvoření dodatečné ziskové tržby a zároveň posílit pozici a konkurenceschopnost na trhu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Diverzifikace výroby a strategie podniku
Amerová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2009)Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern ... -
Analýza konkurenceschopnosti společnosti OVb Allfinanz, a.s.
Homolková, Petra (Jihočeská univerzita, 2014)Cílem mé bakalářské práce je analyzovat danou pozici na trhu mnou vybraného podniku, navrhnout případná zlepšení jeho postavení na trhu a analyzovat jeho konkurenční prostředí. Vybrala jsem si společnost OVB Allfinanz, ... -
Strategie učení
Fourová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické ...