dc.contributor.advisor | Vojtko, Viktor | |
dc.contributor.author | Čep, Adam | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T13:01:12Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T13:01:12Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-05-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5412 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zjistit, zda by vysokoškolští pedagogové měli zájem o umístění na stáži v hostitelské organizaci na předem stanovené časové období. Během této doby pedagog získává nové a rozšiřuje své stávající praktické zkušenosti a poznatky, které je následně schopen přenést do výuky. Tím se výuka obohacuje a nabývá praktičtějšího charakteru. Na základě analýz a uplatňování teoretických modelů je pedagog schopen přenášet poznatky i opačným směrem, tedy z oblasti teorie do praxe. Při fungování tohoto cyklu vzniká tzv. znalostní komunita, ve které probíhá oboustranný transfer vědomostí, a zapojené subjekty se ve svých činnostech vzájemně zlepšují. Tím, že je pedagog v úzkém kontaktu s praxí, je schopen zprostředkovávat studentům přednášky vedené odborníky z praxe, stáže pro studenty, diskuze se zástupci podniků při úpravách studijních programů a mnohé další. Při vzájemně výhodné spolupráci z ní mohou mít prospěch vysoké školy, partnerské podniky a především studenti. | cze |
dc.format | 75 s. | |
dc.format | 75 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | VŠ | cze |
dc.subject | pedagogové | cze |
dc.subject | praxe | cze |
dc.subject | stáže | cze |
dc.subject | podnik | cze |
dc.subject | kvalita vzdělávání | cze |
dc.subject | academics | eng |
dc.subject | university | eng |
dc.subject | pedagogue | eng |
dc.subject | quality of education | eng |
dc.subject | company | eng |
dc.title | VŠ pedagogové a jejich vztahy k praxi | cze |
dc.title.alternative | Academics and their relationships to practice | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 19053 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this work is to determine whether the academics in economic disciplines are willing to take part in industry placement, which requires an academic to be placed into a relevant industry host organization for a predetermined period of time. During this placement teacher gains practical experience, that can be used later to improve the education process. Students are given more practical information on different problems and how theories can be used in practice. Academic can help the company with innovations thanks to his wide theoretical knowledge, especially in case of smaller organizations. Long-term cooperation between university and companies offers the opportunity to exchange knowledge and build up so called Community of Practice, organize work experience for students and teachers or conform the curriculum to the needs of the labour market. | eng |
dc.date.accepted | 2011-06-13 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Obchodní podnikání | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |