E-Commerce v malých a středních podnicích
Abstrakt
Diplomová práce má název E-commerce v malých a středních podnicích. Pro její potřeby byla získána primární i sekundární data. Pro diplomovou práci byly stanoveny cíle a hypotézy, které byly pomocí těchto dat splněny a zodpovězeny. Primární data byla důležitá pro literární rešerši a srovnání e-commerce v České republice a jiných zemích, zejména v EU, data pro srovnání byla získána z Eurostatu a jiných odborných institucí. Nejdůležitějším zdrojem dat byl dotazníkový průzkum, který byl proveden mezi různými podnikatelskými subjekty v České republice. Otázky byly orientovány na minulost, přítomnost a budoucnost a daly jasnou odpověď na minulý vývoj i možnost budoucích trendů v tomto odvětví. Primárních dat z dotazníkového výzkumu bylo využito i do praktické aplikace e-commerce, kdy byl vytvořen podnikatelský plán nového internetového obchodu, který bude prodávat zlaté a stříbrné mince.