Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorCibuzarová, Romana
dc.date.accessioned2021-11-22T13:01:31Z
dc.date.available2021-11-22T13:01:31Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5438
dc.description.abstractHlavním cílem práce bylo charakterizovat poslání podniku, odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a na základě zjištěných informací navrhnout jednotlivé kroky marketingového řízení. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Eurotransport Josef Cibuzar, která se zabývá mezinárodní nákladní dopravou provozovanou vozidly nad 3,5 tuny celkové hmotnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám marketingovým řízením obecně. V praktické části se věnuji charakteristice marketingového řízení ve vybrané firmě, dále je provedena situační analýza, kde je například analyzováno makroprostředí pomocí PEST analýzy. Následně jsou odkryty příležitosti a ohrožení podniku pomocí OT analýzy. Závěr obsahuje navržené kroky marketingového řízení.cze
dc.format103s
dc.format103s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectOT analýzacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectOT analysiseng
dc.titleVyužití marketingového řízení ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeUse of the marketing management in a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19347
dc.description.abstract-translatedThe main objectives of this thesis was to characterize the mission of the company, to reveal the market opportunities for business and to suggest several types of marketing management based on the gathered informations. In my thesis I focused on the activities of Eurotransport Josef Cibuzar company, which deals with international freight transport vehicles over 3.5 tonnes total weight.The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the marketing management in general. The practical part deals with the characteristics of the marketing management in the selected company. Furthermore the situational analysis is performed, where the macroenvironment is analysed by using the PEST analysis. Also the opportunities and menaces of the company are revealed by the OT analysis. The conclusion includes suggested procedures of the marketing management.eng
dc.date.accepted2011-06-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam