Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorNováková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-11-22T13:02:04Z
dc.date.available2021-11-22T13:02:04Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5475
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje analýzu reklamy ve vybrané společnosti, návrh reklamní kampaně na podporu vstupu nového produktu na trh, a to s přihlédnutím k finančním zdrojům. Práce dále obsahuje návrh kroků k vyhodnocení reklamní kampaně.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectReklamní kampaňcze
dc.subjectreklamní prostředkycze
dc.subjectreklamní médiacze
dc.subjectThe advertising campaigneng
dc.subjectadvertising agentseng
dc.subjectadvertising mediaeng
dc.titleReklamní kampaň pro vybranou firmucze
dc.title.alternativeAdvertising campaign for a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19831
dc.description.abstract-translatedThe thesis contains an analysis of advertising in the selected company, design an advertising campaign to promote the entry of a new product on the market, with regard to financial resources. The work also includes proposals for steps to evaluate an advertising campaign.eng
dc.date.accepted2011-06-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam