Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorJurková, Martina
dc.date.accessioned2021-11-22T13:02:16Z
dc.date.available2021-11-22T13:02:16Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5486
dc.description.abstractDiplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována nástrojům podpory prodeje a jejich využití v gastronomických zařízeních a v maloobchodu. Cílem této práce je podrobně zanalyzovat nástroje podpory prodeje u dvou zákaznických segmentů, které jsou ve společnosti využívány, porovnat s nástroji, které jsou uváděny v literatuře a následně doporučit či nedoporučit další nástroje na podporu prodeje a navrhnout možná zlepšení pro současné nástroje.cze
dc.format83 s., 9 s. příloh
dc.format83 s., 9 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectzákaznické segmentycze
dc.subjectpivovarycze
dc.subjectmarketing communicationseng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectcustomer segmentseng
dc.subjectbrewerieseng
dc.titleMarketingová komunikace s důrazem na podporu prodejecze
dc.title.alternativeMarketing Communications with an Emphasis on Sales Promotioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21733
dc.description.abstract-translatedThe title of this master´s thesis is Marketing Communications with an Emphasis on Sales Promotion. This master´s thesis is focused on marketing communications of czech beer brands in the company Heineken Česká republika, a.s. The main aim of this thesis is to analyse and describe sales promotion tools which have been used in the chosen company and to propose or recommend new tools which could be potentially used on the basis of comparison of used tools with the tools which can be found in the literature.eng
dc.date.accepted2011-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam