Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátil, Josef
dc.contributor.authorMikanová, Silvie
dc.date.accessioned2021-11-22T13:02:18Z
dc.date.available2021-11-22T13:02:18Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5488
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je návrh optimalizace produktů pro současnou českou turistickou klientelu ve Francii. Dílčími cíly jsou identifikace návštěvnických segmentů české klientely ve Francii a vymezení variant návrhů optimalizace produktů pro vymezené české klienty ve Francii. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol, které se zabývají mezinárodním cestovním ruchem, službami cestovních kanceláří včetně marketingového mixu, spotřebním chováním zákazníka na mezinárodním trhu cestovního ruchu, výjezdovým cestovním ruchem České republiky a pozicí Francie v mezinárodním cestovním ruchu. Praktická část obsahuje analýzu nabídky a poptávky a návrhy optimalizací produktu pro jednu významnou českou cestovní kancelář. Vybraným cílovým segmentem se stali čeští turisté jezdící na pětidenní autokarové poznávací zájezdy do Paříže. Pro tento segment byly na základě poznatků z analýzy nabídky konkurence a profilu návštěvníka a jeho požadavků navrženy tři varianty optimalizací produktu dané cestovní kanceláře. Optimalizace zájezdu do Paříže se týkaly hlavně snížení nákladů u poskytovatelů služeb, zlepšení kvality u ubytování a stravování.cze
dc.format93 s.
dc.format93 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezinárodní cestovní ruchcze
dc.subjectzájezdcze
dc.subjectslužby cestovní kancelářecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectFranciecze
dc.subjectPařížcze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectčeští turistécze
dc.subjectvýjezdový cestovní ruch České republikycze
dc.subjectautokarový zájezd do Pařížecze
dc.subjectinternational tourismeng
dc.subjectpackage toureng
dc.subjecttour operator serviceseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectFranceeng
dc.subjectPariseng
dc.subjectoptimizationeng
dc.subjectCzech touristseng
dc.subjectoutbound tourism of Czech republiceng
dc.subjectCoach Package tour to Pariseng
dc.titleČeská turistická klientela ve Franciicze
dc.title.alternativeCzech tourists in Franceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21742
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis is to propose a products optimization for current Czech touristic clientele in France. Partial aims are to identify visitor segment of Czech clients in France and to define variants of products optimization proposals for selected Czech clients in France. The theoretical part consists of five chapters and deals with international tourism, tour operators, including their services and marketing mix, consumption behaviour of customer on international tourism market, outbound tourism of Czech republic and position of France in international tourism. The practical part covers an analysis of supply and demand and product optimizations proposals for one Czech tour operator. Czech tourists going on Five-day Coach Package tours to Paris were selected as a target segment. There were proposed three variants of product optimizations for this group, based on information gained from an analysis of competitors´offer and a profile of a visitor and his requirements. The optimizations of Paris package tour mainly concerned costs reduction of service providers, quality enhancement of an accommodation and boarding.eng
dc.date.accepted2011-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam