Analýza trhu reklamních agentur na Českobudějovicku
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá trhem reklamních agentur, odvětvím reklamy a propagace.Hlavním cílem této práce je zanalyzovat nabídky reklamních agentur a zmapovat vnímání nabídky těchto služeb spotřebiteli, se zaměřením na zlepšovací návrhy.
Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první část je teoretická, která tvoří obecný základ pro zkoumané téma. Následně je řešená problematika vymezení analyzované oblasti a statistika počtu reklamních agentur v regionu. Poté jsou klasifikovány služby reklamních agentur. Na řešenou problematiku navazuje část analytická, ve které je zkoumáno vnější okolí a tržní prostředí pomocí STEP analýzy, dále je použit Porterův model pěti sil, který sleduje dlouhodobou atraktivitu tržního segmentu a pak ještě O-T analýza, která identifikuje možné příležitosti a určuje rizika v odvětví. Rozbor vnímání nabídky zákazníky je proveden pomocí terénního výzkumu, dotazníkového šetření.