• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    E-mail marketing

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.843Mb)
    Posudek vedoucího práce (198.1Kb)
    Posudek oponenta práce (375.1Kb)
    Průběh obhajoby práce (8.558Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Tůmová, Kateřina
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem bakalářské práce je specifikovat e-mail marketing a v praktické aplikaci zhodnotit jeho klady a zápory jako nástroje cílené marketingové komunikace.Na základě osobních rozhovorů se zástupci firmy byl popsán jejich stávající e-mail marketing. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci firmy vnímají její e-mail marketing.Na základě provedeného průzkumu byly navrženy změny v závěru bakalářské práce.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5690
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • K problematice e-mailové korespondence 

      Němečková, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tématem bakalářské práce je e-mailová korespondence se zaměřením na její vznik a vývoj, druhy a stylistickou charakteristiku. Cílem práce je porovnání e-mailu a dopisu, jejich forem, zásad psaní a dodržování pravopisných ...
    • Využití Internet marketingu v lázeňství 

      Gottwaldová, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)
      Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství''. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a ...
    • Porovnání využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.ON Energieonline 

      Pudil, Jiří (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této práce je vytvořit vhodné materiály, které pro pilotní projekt pomohou získat dostatečné množství zákazníků, kteří budou mít chuť podpořit pilotní projekt E.ON Energieonline. Dílčím cílem je a otestovat použití ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV