E-mail marketing
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je specifikovat e-mail marketing a v praktické aplikaci zhodnotit jeho klady a zápory jako nástroje cílené marketingové komunikace.Na základě osobních rozhovorů se zástupci firmy byl popsán jejich stávající e-mail marketing. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci firmy vnímají její e-mail marketing.Na základě provedeného průzkumu byly navrženy změny v závěru bakalářské práce.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
K problematice e-mailové korespondence
Němečková, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2015)Tématem bakalářské práce je e-mailová korespondence se zaměřením na její vznik a vývoj, druhy a stylistickou charakteristiku. Cílem práce je porovnání e-mailu a dopisu, jejich forem, zásad psaní a dodržování pravopisných ... -
Využití Internet marketingu v lázeňství
Gottwaldová, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství''. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a ... -
Porovnání využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.ON Energieonline
Pudil, Jiří (Jihočeská univerzita, 2012)Cílem této práce je vytvořit vhodné materiály, které pro pilotní projekt pomohou získat dostatečné množství zákazníků, kteří budou mít chuť podpořit pilotní projekt E.ON Energieonline. Dílčím cílem je a otestovat použití ...