Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLapka, Miloslav
dc.contributor.authorVacek, Vladimír
dc.date.accessioned2021-11-24T14:11:58Z
dc.date.available2021-11-24T14:11:58Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5799
dc.description.abstractTématem diplomové práce jsou Strukturální fondy tvořené Evropskou unií, zejména k potlačení disparit mezi regiony. Konkrétně je práce zaměřená na operační program Doprava, který je finančně nejnáročnější a jednotlivé zpracované projekty jdou do miliardových hodnot. Hlavním cílem je objasnění problematiky Strukturálních fondů v oblasti dopravy a jejich možného využití. V závěru jsou zodpovězené zvolené hypotézy z nichž bych zmínil alespoň jednu, jestli se čerpání Strukturálních fondů promítá do kvality českých silnic? Jedna stránka věci je, zda je čerpání efektivní a jestli bychom nepostavili z celkové sumy větší množství infrastruktury. Zkusme si promítnout, že by nebyla možnost čerpání Strukturálních fondů, jestli bychom měli například dálnici D8, asi nikoliv tolik nových kilometrů, proto lze potvrdit, že investice realizované prostřednictvím Strukturálních fondů přispěli ke kvalitě českých silnic.cze
dc.format97 s.
dc.format97 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOperační program Dopravacze
dc.subjectStrukturální fondy Evropské uniecze
dc.subjectStructural foundseng
dc.subjectThe Operational Programme of the transporteng
dc.titleVyužití Operačního programu Doprava pro rozvoj silniční infrastruktury v České republice na příkladu Středočeského krajecze
dc.title.alternativeThe application of the Transport Operational Programme for the development of road infrastructure in the Czech Republic based on the example of the Central Bohemian Regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22680
dc.description.abstract-translatedThis present thesis deals with the Structural Funds set up by the European Union with special regard to reducing disparities among regions. Specifically, the thesis deals with the operational programme Transport, which is financially the most taxing with individual projects costing thousands of millions. The main aim is to make clear the problems of the Structural Funds in transport and their possible use. I have tried to deal with one chosen hypothesis of which I would like to mention at least one, namely has drawing on money from the Structural Funds contributed to the improvement of Czech roads. One question is whether using money is effective and whether we would be able to build more infrastructure using the total sum made available from the Structural Funds. Let us pose a question. Whether we would have been able to construct the D8 motorway if we had not been able to draw on the Structural Funds. Perhaps we would not have been able to build so many kilometres. Therefore we can assert that investing through the Structural Funds has contributed to the higher quality of Czech roads.eng
dc.date.accepted2012-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZavřelová, Zdena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam