Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem bylo vytvoření vlastního návrhu externí komunikace pro rok 2012 se zaměřením na vybranou zájmovou skupinu společnosti, kterou se stali studenti vysokých škol technického a ekonomického zaměření jakožto potenciální budoucí zaměstnanci společnosti. Návrh obsahuje vybrané vhodné prvky z nových trendů v marketingové komunikaci (virální marketing, guerilla marketing, event marketing).
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Potenciál Guerilla marketingu
Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ... -
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...