Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorKarlovcová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-24T14:11:59Z
dc.date.available2021-11-24T14:11:59Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5802
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vybranými problémy ochrany spotřebitele, konkrétně problematikou předváděcích akcí. Jejím hlavním smyslem je pochopit princip předváděcích akcí, zjistit, proč jsou mezi našimi seniory tak úspěšné, a jak se k této problematice staví státní orgány a veřejnost. Cílem této diplomové práce je tedy na základě vhodně zvolených metodických postupů komplexně zanalyzovat problematiku předváděcích akcí, především zjistit, jakou znalost svých práv má česká veřejnost, jaké jsou její názory na tyto akce a důkladně prostudovat průběh těchto akcí, včetně praktik, které prodejci k manipulaci svých zákazníků využívají. Následně pak vytvořit návrhy vedoucí k možnému zlepšení situace.cze
dc.format112 s. (185 084 znaků) + 20 s.
dc.format112 s. (185 084 znaků) + 20 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectpředváděcí akcecze
dc.subjectnekalé prodejní praktikycze
dc.subjectnemorální prodejní praktikycze
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectpresentation eventseng
dc.subjectunfair seller?s practiceeng
dc.subjectimmoral seller?s practiceeng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeChosen problems of the consumer protectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22694
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with chosen problems of consumer protection, particularly with the problem of the presentation events. The main goal is to understand a principle of presentation events and why it is so successful among senior citizens and also to ascertain the approach of state authorities and public opinion. The aim of this thesis is the overall analysis of the issues of the presentation events on basis of applicable methods especially to ascertain the knowledge of the Czech public of their consumer?s rights and the public opinion on presentation events and also to examine thoroughly process of the direct promotion including practices which are used to manipulate customers and consequently to suggest ideas leading to the possible enhancement of the current situation.eng
dc.date.accepted2012-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam