Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorOuředníková, Eva
dc.date.accessioned2021-11-24T14:11:59Z
dc.date.available2021-11-24T14:11:59Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5803
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou dvou vybraných spotřebitelských značek, konkrétně se jedná o ekoznačky Ekologicky šetrný výrobek a BIO - produkt ekologického zemědělství. Dále je proveden marketingový výzkum, který zjišťuje, jak tyto značky vnímají spotřebitelé.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectspotřebitelské značkycze
dc.subjectEkologicky šetrný výrobekcze
dc.subjectBIO - produkt ekologického zemědělstvícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectconsumer brandseng
dc.subjectEnvironmentally friendly producteng
dc.subjectBIO - organic farming producteng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleSpotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitelecze
dc.title.alternativeConsumer brands and consumer protectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22695
dc.description.abstract-translatedThesis deals with analysis of two consumer eco-labels, specifically BIO - organic farming product and Environmentally friendly product. In the practical part is made. The result of the marketing research is the identification of knowledge and awareness of consumers of selected eco-labels.eng
dc.date.accepted2012-06-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam