Kvalita nábytku v kontextu značky Česká kvalita Nábytek
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou kvalitativní úrovně nábytku nabízeného na českém trhu a to v kontextu značek kvality. Nejvýznamnější značkou kvality pro oblast nábytku je značka Česká kvalita Nábytek, která je pro tuto práci stěžejním tématem. Úvod práce je věnován teoretickému rozboru, který má zajistit bližší seznámení se zkoumanou problematikou. Navazující praktická část práce je věnována analýze kvality nábytku vyskytujícího se na českém trhu, která byla prováděna prostřednictvím dotazníkového šetření. Primárně byli osloveni výrobci nábytku, kteří nejsou držiteli značky, a spotřebitelé. Pro získání třetího pohledu byly zmiňované výzkumy doplněny o šetření provedené u zkušeben akreditovaných pro testování nábytku. Výstupy získané z dotazníků byly propojeny ve formě syntézy zjištěných údajů, která popisuje současnou situaci v oblasti nábytku na českém trhu. Po analyticko-syntetické části následuje diskuse, jenž byla vytvořena s využitím studie Furniture 2010 vydané společností INCOMA GfK. Poslední částí práce je závěr, který byl určen především k potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz, popřípadě ke shrnutí nejdůležitějších poznatků souvisejících s kvalitou nábytku na českém trhu.