Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorTrnka, Michal
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:01Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:01Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5808
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu kvality hraček na českém trhu v kontextu značek Bezpečná a kvalitní hračka a Bezpečné hračky. Obě uvedené značky jsou součástí Programu Česká kvalita a jsou určeny výhradně pro sortiment hraček. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy a postupy týkající se sledované problematiky, aby bylo zajištěno bližší seznámení s daným tématem. Analytická část se opírá o výsledky dotazníkového šetření realizovaného u výrobců hraček(držitelů značek kvality i ostatních výrobců), prodejců hraček, spotřebitelů a u inspektora ČOI, dozorujícího hračky a výrobky péče o dítě. V závěrečné části jsou potvrzeny či vyvráceny stanovené pracovní hypotézy, zhodnocena kvalita hraček na českém trhu a nastíněny návrhy řešení s ohledem na získaná data v analytické části.cze
dc.format98 s., 21 s. příloh
dc.format98 s., 21 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbezpečnost hračekcze
dc.subjecthračkacze
dc.subjectkvalita hračekcze
dc.subjectProgram Česká kvalitacze
dc.subjectznačky kvalitycze
dc.subjectsafety of toyseng
dc.subjecttoyeng
dc.subjectquality toyseng
dc.subjectquality markeng
dc.subjectthe Czech quality programeng
dc.titleKvalita hraček v kontextu značek: Bezpečná a kvalitní hračka a Bezpečné hračkycze
dc.title.alternativeThe quality of toys in the context of brand: Safe and quality toy and Safe toys.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22701
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the analysis of quality of toys on the Czech market in context of quality toy brands Safe and Secure toys. Both of these brands are part of the Czech Quality Programme and are solely intended for the assortment of toys. In the first part are defined the basic concepts and procedures relating to theissues tracked to ensure closer acquaintance with the subject. The analytical part based on the results of a survey involving the manufacturers toys (holders of quality labels and other manufacturers), toy retailers, consumers and ČOI Supervisor, supervising toys and childcare products. The final section confirm or reject the hypothesis, evaluated the quality of toys on the Czech market and outlined proposals for solutions with respect to the data obtained in the analytical part.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam