Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorŠetinová, Marie
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:04Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:04Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5816
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo zhodnocení úrovně poskytovaných služeb v rekreačních střediscích provozovaných vybraným podnikem prostřednictvím analýzy a komparace těchto zařízení podle předem stanovených kritérií. Dalším cílem bylo zjištění požadavků a potřeb zákazníků pomocí dotazníkového šetření a také současných vývojových trendů. Na základě těchto analýz pak navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení pozice podniku na trhu cestovního ruchu. Těmito návrhy jsou fakultativní program a dva produktové balíčky služeb (kombinace dopravních, ubytovacích, stravovacích a doplňkových služeb). Dalšími jsou modernizace rekreačních středisek v podobě inovace sportovního zázemí a také rekonstrukce a modernizace areálů.cze
dc.format91
dc.format91
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectcestovní ruch dětí a mládežecze
dc.subjectslužby cestovního ruchucze
dc.subjectúčastník cestovního ruchucze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectrekreační střediskacze
dc.subjectletní dětský tábor.cze
dc.subjectTourismeng
dc.subjectTravel agencyeng
dc.subjectTourism of children and youtheng
dc.subjectServices of tourismeng
dc.subjectTourism participanteng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectRecreation centerseng
dc.subjectSummer camp.eng
dc.titlePodnik cestovního ruchu se zaměřením na segment děti a mládežcze
dc.title.alternativeEnterprise in Tourism Branch Focused on the Segment of Children and Youtheng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22866
dc.description.abstract-translatedThe main objectives this thesis was primarily assessment of the services level, which are provided by Travel agency Topinka in their own recreation centers by analysis and comparison these centers by predetermined criteria. The others objectives were to determine requirements and needs of customers using a questionnaire investigation and the current trends. On basis of these analyzes propose steps, which will lead to improve position of this company on the tourism market. These proposes are facultative program and two packages of services (combination of transport, accomodation, catering and additional services). The others are modernization recreation centers as innovation sports facilities and reconstruction and modernization areas too.eng
dc.date.accepted2012-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam