Ochrana spotřebitele v cestovní kanceláři
Abstrakt
Práce se zabývá ochranou spotřebitele v cestovní kanceláři. Součástí práce je literární rešerše, současná situace na trhu CK a CA, analýza vybrané cestovní kanceláře a dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké mají spotřebitelé povědomí o svých právech při koupi zájezdu. Ochrana spotřebitele je stále aktuální téma, kterému je třeba se i nadále věnovat.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Blatná
Němcová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2007)Téma bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, byla vybrána destinace Blatensko. Blatná a její okolí se sice nedá srovnávat z pohledu mezinárodního cestovního ruchu, ale tato destinace ... -
Možnosti rozvoje nevyužitého potenciálu venkovského cestovního ruchu
Dalíková, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2008)Cestovní ruch je ideální možností, jak rozvíjet venkovské oblasti, do kterých může přinést jak chybějící kapitál, tak i rozvoj souvisejících oblastí. Důležité je však tvořit možnosti rozvoje v souladu s principy udržitelného ... -
Sportovně-regenerační zařízení a jejich význam pro cestovní ruch
Jounová, Nikol (Jihočeská univerzita, 2009)Hlavním cílem bakalářské práce bylo analyzovat provoz sportovních zařízení a jejich vliv na cestovní ruch v Českých Budějovicích. V práci byla provedena situační analýza Jihočeského kraje, regionu Českobudějovicko a města ...