Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorKocandová, Pavlína
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:25Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:25Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5859
dc.description.abstractDiplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace klubu. Na základě výsledků z analýzy byl naplánován a ekonomicky zhodnocen event, který měl za úkol informovat veřejnost o činnosti klubu a získat nové zájemce. Event byl navrhnut tak, aby byl realizovatelný a přínosný pro sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o.cze
dc.format89 s. (154 629 znaků)
dc.format89 s. (154 629 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectplán eventucze
dc.subjectsportovní klubcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectevent planningeng
dc.subjectsports clubeng
dc.titleMarketingová komunikace v rámci sportucze
dc.title.alternativeMarketing communication in sporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23216
dc.description.abstract-translatedThesis on the topic "Marketing Communications in sport" has the aim to design a communication campaign for selected sports club. Specifically, he was chosen sports club HANDBALL Trebon Ltd. In the second part analyzes the present status of the use of marketing communication tools club. Based on the results from the analysis was planned and economically evaluated event, which was supposed to inform the public about the activities of the club and gain new recruits. Event was designed so that it is feasible and beneficial for sports club HANDBALL Trebon Ltd.eng
dc.date.accepted2012-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam