Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorSuchá, Věra
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:28Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:28Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5863
dc.description.abstractZákladem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to nejlépe v dobré společnosti, kde vládne pohoda, radost a příjemná atmosféra. Důležitou součástí reklamního spotu je také demonstrace pití a přípravy kávy, aby spotřebitel názorně viděl, jak kávu správně připravit. I u tohoto produktu je úzce vymezena cílová skupina. V případě instantní kávy jsou to muži a ženy ve věku 25 ? 35 let. Mletou kávu ocení muži a ženy v průměrném věku 40 let.cze
dc.format73 s.
dc.format73 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkávacze
dc.subjectreklamní spotycze
dc.subjectspecifikacze
dc.subjectDouwe Egbertscze
dc.subjectTchibocze
dc.subjectNescafécze
dc.subjectJacobscze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcoffeeeng
dc.subjectadvertising spotseng
dc.subjectspecificseng
dc.subjectDouwe Egbertseng
dc.subjectTchiboeng
dc.subjectNescaféeng
dc.subjectJacobseng
dc.titleSpecifika marketingové komunikace v České republicecze
dc.title.alternativeSpecifics of marketing communication in the Czech Republiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23224
dc.description.abstract-translatedIn order to have successful television advertising spot, it is important to define the specifics typical for the product which are acceptable in the country where the spot will air. The purpose of coffee as a product is to appeal to senses and to whet the appetite, preferably in a good company where peace, joy and pleasant atmosphere dominates. The important part of an advertising spot is also demonstration of drinking and preparing coffee so that the consumer can learn how to prepare coffee properly. This product has clearly delimited target audience. In case of instant coffee, the target audience, are men and women from 25 to 35 years. On the other hand, ground coffee is appreciated by men and women in their forties.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam