Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorTomší, Pavlína
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:29Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:29Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5864
dc.description.abstractCílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem značky. Součástí této kapitoly byly i informace o marketingovém výzkumu. V praktické části je představena společnost ČEZ, a.s. Pomocí kvantitativní a kvalitativní metody marketingového výzkumu jsem se pokusila zjistit, zda zaměstnanci vnímají značku ČEZ pozitivněji než veřejnost. Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí škály sémantického diferenciálu a dosažené hodnoty porovnány. Na základě těchto výsledků jsem pak potvrdila nebo naopak vyvrátila na začátku práce stanovené hypotézy. V závěru části jsem se pokusila navrhnout opatření vedoucí k možnému zlepšení vnímání značky.cze
dc.format97 s.
dc.format97 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectvnímání značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrand perceptioneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleVnímání značkycze
dc.title.alternativeBrand perceptioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23226
dc.description.abstract-translatedThe aim was to compare whether there are different perceptions of the brand of ČEZ, as by its employees and from the public. Literature review dealt with the brand and its history, brand management and brand positioning. This chapter also included information on marketing research. The practical part introduced company ČEZ. Using quantitative and qualitative methods of marketing research, I tried to find out if employees perceive the brand more positively than public. Research results are displayed using a semantic differential scale and obtained values were compared. Based results then I confirmed or refuted the contrary, the hypotheses at the beginning of work. At the end of part I tried to suggest possible measures to improve the brand perception.eng
dc.date.accepted2012-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam