Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorBajtová, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:39Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:39Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5879
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo provést analýzu maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku v oblasti rychloobrátkového zboží, informace získané na základě analýzy a pozorování zapsat do simulačního softwaru RetailOpportunitySim, nastolit scénáře vývoje a na základě výsledků ze softwaru navrhnout vhodná opatření pro vybraný maloobchodní subjekt. Pro kalibraci softwaru bylo nutné geograficky vymezit trh a nadefinovat reálnou strukturu osídlení. Bylo provedeno dotazníkové šetření a pozorování v maloobchodních jednotkách na mnou zvoleném trhu. V rámci snářů byly nadefinovány hypotézy, které byly potvrzeny nebo zamítnuty na základě softwaru. Scénáře byly aplikovány na maloobchodní jednotku Gastro.cze
dc.format85 str. včetně 6 str. příloh
dc.format85 str. včetně 6 str. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectúzemní analýzacze
dc.subjectspadová oblastcze
dc.subjectmodely pro podporu rozhodovánícze
dc.subjectretaileng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectterritorial analysiseng
dc.subjectcatchment areaeng
dc.subjectmodels for decision supporteng
dc.titleAnalýza maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonickucze
dc.title.alternativeAnalysis of retail opportunities and threats in Strakonice regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23265
dc.description.abstract-translatedPrincipal objective of my authorized work has been to make analyse of retail´s opportunities and threat in section of quick high turnover goods in Strakonice. Information, which has been obtained, base on the analyse and observation, to write to the simulation software RetailOpportunitySim, to introduce screenplay of development and base on the results from the software to propose suitable actions for chosen retail´s subject. To calibrate the software was necessary to define the market geographically and define the real structure of the settlement. Survey was carried out and observations of the retail units on my chosen market. Scenarios were defined hypotheses were confirmed or rejected by software. The scenarios were applied to the retail unit Gastro.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam